Hou er wel rekening mee dat je dan meer ruimte tzt nodig hebt als je een mannetje en vrouwtje hebt. Ik heb zelf 1 schildpad en ik leer nog met de dag heel veel bij. Ik zou zelf daarom ook met 1 schildpad beginnen maar het is natuurlijk aan jou hoeveel ruimte je hebt e.d.
Ben wel heel benieuwd naar fotos van je bak, zou je die kunnen plaatsen ?
Oke daar heb je wel een goed punt! dan begin ik met 1 mannetje en kan ik later altijd nog uitbreiden
ik heb een boel foto's! als je vertelt hoe ik ze moet plaatsen zal ik dat eventjes doen
Dit is een foto van mijn aquarium helemaal leeg. Ik zal ook en foto plaatsen hoe het er nu nog uit ziet met de vissen. Ik denk in ieder geval dat van dit aquarium een prachtige bak te maken is voor een muskusschildpad
Bericht bewerkt door: Claudine op 14-02-2010 10:49
Claudine schreef op 14-02-2010 10:49
Ik denk in ieder geval dat van dit aquarium een prachtige bak te maken is voor een muskusschildpad.
Ik denk het niet. Dit aquarium is voor een volwassen muskusschildpad te klein. Ook klein blijvende soorten als muskusschildpadden hebben graag iets meer ruimte....
Daarnaast is het getoonde aquarium dusdanig klein dat het erg snel vervuilt, met een hoop onderhoud als gevolg. WWW.PELUSIOS.COM
Het liefst een minor minor
En dat onderhoud vind ik niet zo erg haha!
De maat zit ik ook nog een beetje mee.. maar ik denk dat het voor lange tijd wel goed zal gaan en tegen de tijd dat er een grotere nodig is zal ik die zeker kopen
De bak is echt te klein. Sorry, maar een volwassen minor in die bak zou dierenmishandeling zijn. Tevens heeft elke waterschildpad een landgedeelte nodig, zonder uitzondering. Waar ga je dat landgedeelte plaatsen?
Als je nou even op marktplaats kijkt kan je soms voor weinig of zelfs gratis veel grotere, wel geschikte aquaria vinden.
Deze bak kan echt niet.
Zolang het nog een baby'tje is moet het kunnen, en zodra er een grotere bak nodig is zal die zeker komen schildpadden kiezen er niet zelf voor om in gevangenschap te leven dus het minste dat gedaan kan worden is zorgen voor een fijn verblijf en lekker eten enzo don't you worry