Vrijdag 5 februari is het weet tijd voor de jaarlijkse XENOPUS veiling in de Oliemeulen (Reitse Hoeven straat Tilburg)
Henny van Setten is al jaren onze bevlogen veilingmeester en hij gaat dit jaar ook weer proberen vele handige en noodzakelijk zaken voor een habbekrats te verkopen.
Als altijd iedereen is welkom en toegang is gratis.
Ook als je niet van plan bent iets te gaan kopen is het altijd gezellig om onder het genot van een drankje aan de bar te hangen, en eens even op de begane grond de bakken van de Oliemeuelen te bewonderen.
Overigens, mocht deze reclame/ oproep een probleem zijn; voel je vrij deze te verwijderen.
Ik zag en zie het niet als een kwalijke commerciële activiteit, maar het gaat om verkoop (overigens niet van dieren, anders dan voedselinsecten)
De Oliemeulen was toch een sponsor oid van het schildpadden forum (waar voorheen nogal veel opmerkingen over gemaakt werden op het forum) of de beheerder van een "concurrerende"schildpadden website? (overigens heb ik hier zeer zelden een positief geluid gehoord hier over een handelaar)
Je kan met je veiling natuurlijk ook mee doen met vakantieveilingen.nl ....
(even niet ter zake doende: wat een aanwinst zeg die spelling controle! ik ben er blij mee en hoop dat velen hem zullen gebruiken)
De Oliemeulen was toch een sponsor oid van het schildpadden forum (waar voorheen nogal veel opmerkingen over gemaakt werden op het forum) of de beheerder van een "concurrerende"schildpadden website? (overigens heb ik hier zeer zelden een positief geluid gehoord hier over een handelaar)
Je kan met je veiling natuurlijk ook mee doen met vakantieveilingen.nl ....
(even niet ter zake doende: wat een aanwinst zeg die spelling controle! ik ben er blij mee en hoop dat velen hem zullen gebruiken)
Voor zover ik weet niet. De Oliemeulen is een ruimtesponsor voor Xenopus (we mogen gratis van de ruimte gebruik maken).
De oliemeulen heeft geen winkel meer en is voor zover ik weet ook geen handelaar (wel geweest).